Returul

Conform art. 9 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati in posesia fizica a produselor/a ultimului produs, dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra.

Pentru a fi acceptat returul, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat: nefolosit, fara urme de utilizare, fara lovituri sau zgarieturi, insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, in ambalajul original plus un ambalaj care sa asigure transportul in bune conditii, daca este cazul. Daca produsul facea parte dintr-un set se va returna intregul set.

Pentru a va exercita dreptul de retragere este necesar sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din contract, prin transmiterea unei declaratii neechivoce in care va exprimati decizia de retragere din contract. Adresa de e-mail la care se poate trimite o astfel de declaratie este: libromaniabucuresti@gmail.com

In cazul retragerii din contract, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, excluzand costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.

Vom efectua aceasta rambursare folosind transfer intr-un cont bancar oferit de dumneavoastra.

Potrivit prevederilor art. 14 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, costurile returului sunt suportate de consumator.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor avand posibilitatea sa alegeti orice curier. Nu acceptam returul produselor prin Posta Romana

Sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Pentru returnarea produselor ne puteti contacta telefonic la numarul 0788215733, urmand ca cererea de retur sa o trimiteti la adresa de e-mail: libromaniabucuresti@gmail.com.

Operatorii nostri va vor oferi toate informatiile in privinta alegerii modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile suplimentare necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Garantia produselor

Toate produsele comercializate de LIBROMANIA.RO beneficiaza de garantie pentru o perioada de 30 zile de la data achizitiei.

Exceptie fac urmatoarele:

Drona – 3 luni

Vanzatorul asigura calitatea produselor si acorda cumparatorului o garantie de 30 de zile, sau alt termen, dupa caz, conform Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, republicata, care incepe de la data livrarii produselor.


Consumatorul are dreptul, conform prevederilor O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor si Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, in mod gratuit la:

  • Repararea produsului cumparat;
  • Inlocuirea produsului, daca acesta nu poate fi reparat cu respectarea art. 11 din Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. 

Repararea sau inlocuirea, se va face intr-o perioada de 15 zile de la data constatarii defectiunii sau, dupa caz, stabilita de comun acord intre vanzator si cumparator.


Nu se acorda garantie pentru daune provocate din cauza:

  • neglijentei sau neatentiei cumparatorului, lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc.;
  • greselile de utilizare sau intretinere (etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor etc.) ;
  • produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.)
  • reparatiilor efectuate de persoane neautorizate, de schimbari a starii originale a bunului, de influentele naturale (rugina, etc.), pastrare in conditii improprii
  • deteriorarii si pagubelor mecanice datorate transportului necorespunzator, a deplasarii imprudente, utilizarii necorespunzatoare, intemperiilor;
  • forta majora, cazul fortuit, alte cauze de exonerare de raspundere pentru vanzator;
  • lipsa pazei, urmata de evenimente care afecteaza bunul.